Łączna liczba wyświetleń

środa, 1 lutego 2017

Urodzinki Hazzy



Gotowałam właśnie kolację dla Hazzy. Tak mojego męża. Tak, tak żona Harrego Stylesa. Super? Nooo. Harry jest przecudny. Dzisiaj są jego 23 urodzinki! Już 23! A jeszcze niedawno stał na scenie X Factora jako 16 latek. Loczek jest teraz u znajomych, obchodzą jego urodziny. Ja mam dla niego osobną niespodziankę. Okej spaghetti się gotuje to ja nakryje do stołu. Najlepsze talerze i sztućce, do kieliszków czerwone wino. Nałożyłam jedzenie na talerze i czekałam. Zostało mi jeszcze 20 minut. Ubiorę się, założyłam białą piękną sukienkę, białe szpilki i naszyjnik z serduszkiem.
 Swoje włosy spięłam warkocza i zarzuciłam na ramię. Poprawiłam makijaż, nałożyłam różową szminkę i zeszłam na dół. Akurat wtedy do domu wszedł Harry. Moje słoneczko. Uśmiechnęłam się na myśl o nim.
- Kochanie?
- Tak?- weszłam do holu.
- Wow Wyglądasz pięknie. Jakaś okazja? -podszedł do mnie.
- Twoje urodziny głuptasie! - pocałowałam go w nos. - Chodź złapałam go za rękę i pociągnęłam w stronę jadalni gdzie wszystko już czekało.
- Kochanie wiesz że nie musiałaś?
- Nie gadaj tylko siadaj-  usiedliśmy i w miłej atmosferze Zjedliśmy kolację.
- Mam coś dla ciebie. - wyciągnęłam z szafki małe pudełko i Podałam mu je.
- Kochanie cokolwiek tam jest wiesz że nie musiałaś?
- Tak, Tak, no już otwieraj! - loczek otwarł pudełko i wyjął z niego białe urządzenie i zdjęcie. Popatrzył na to chwilę a potem Spojrzał na mnie.
- To znaczy że…
- Tak Harry.
- O mój Boże będę tatą! Będę tatą. Będę tatą? Będę tatą! O kurwa będę ojcem! - gadał chodząc w kółko aż w końcu podbiegł do mnie i mocno pocałował.
- Zostałem ojcem.
- Tak Harry.
- Dziękuję, dziękuję, dziękuję, - mówił i całował w usta.
- Nie dziękuj to też twoja zasługa.
- Który miesiąc?
- Drugi 3 tygodnie za 3 dni idę na badania Idziesz ze mną?
- Tak - przytulił mnie a ja to odwzajemniłam. - Kocham cię.
- Ja ciebie też.
Po sześciu miesiącach urodziłam bliźniaki Natana i Maksa jesteśmy teraz pełną rodziną. A za 3 lata będziemy się starać o córkę! 


Harry ty wiesz że ja cię kocham!

Masz już 23 lata to strasznie dużo. Pamiętam jak Louis tyle miał.  To było straszne.  Starzejecie mi się.  Życze ci wszystkiego naj. Naj. Naj. I I LOVE YOU. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz